Patrik440
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 413 andra personer (93%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Onödigt många rätt då jag är väldigt säkert på att det aldrig blir något poolbygge för min del.

Vi har redan tillgång till "pool" några minuter bort.
En gammal traktor parkerad vid en sjö, med en grön vagn och en hund som står på vagnen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 453 andra personer (67%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 693 andra personer (98%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 701 andra personer (98%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 632 andra personer (84%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?" Gjorde quizet 2 ggr. Har ingen pool.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 109 andra personer (95%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 151 andra personer (12%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

TheImprovisor
Tur att jag vare sig skall bygga pool eller bor i Järfälla. 😁

Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer (27%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 636 andra personer (49%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

K
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 535 andra personer (85%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

S
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 940 andra personer (50%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 947 andra personer (95%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Jag fick 7/10 rätt i quizet "Har du koll på poolen?" , vilket är bra med tanke på att jag inte vet något om pooler.

Trodde 100 cm var kravet på staket runt poolen.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 029 andra personer (98%) som har gjort quizet "Har du koll på poolen?"

Känner mig redo för den kommande poolsäsongen 👍

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.