2 333 läst ·
87 svar
2k läst
87 svar
Quiz: FTX-ventilation – har du koll?
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 162 andra personer (3%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Och då har jag aldrig ens sätt ett ftx system 😄
Och då har jag aldrig ens sätt ett ftx system 😄
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 062 andra personer (73%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 197 andra personer (73%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag fick 8/10 rätt vilket förvånade mig i quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag var övertygad om att detta skulle bli mitt sämsta resultat av alla quiz. Typ 2/10
Det började som förväntat, fel på de två första frågorna. Men sedan gjorde jag mig besviken och svarade bara rätt.
Grejen är att jag inte fattar FTX.
Jag var övertygad om att detta skulle bli mitt sämsta resultat av alla quiz. Typ 2/10
Det började som förväntat, fel på de två första frågorna. Men sedan gjorde jag mig besviken och svarade bara rätt.
Grejen är att jag inte fattar FTX.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 222 andra personer (73%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 410 andra personer (73%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 671 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 671 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 657 andra personer (35%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 465 andra personer (73%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"