2 333 läst ·
87 svar
2k läst
87 svar
Quiz: FTX-ventilation – har du koll?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 112 andra personer (28%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 132 andra personer (27%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 4 602 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 4 602 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 156 andra personer (28%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Glömmer hur extremt dyrt allting är när man inte gör jobbet själv.
Glömmer hur extremt dyrt allting är när man inte gör jobbet själv.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 389 andra personer (69%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Baam! ✌️
Baam! ✌️
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 831 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 831 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 382 andra personer (69%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Fråga fem har jag råkat ut för, brytaren till anläggningen hade gått sönder. Då märkte jag att det stod still för att det blev mörka fläckar runt frånluften i köket pga kondens. Så jag tycker att svar 1 också skulle kunna vara rätt (även om jag inte valde det)
Fråga fem har jag råkat ut för, brytaren till anläggningen hade gått sönder. Då märkte jag att det stod still för att det blev mörka fläckar runt frånluften i köket pga kondens. Så jag tycker att svar 1 också skulle kunna vara rätt (även om jag inte valde det)
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 463 andra personer (68%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 626 andra personer (68%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 80 andra personer (8%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Medlem
· Stockholm
· 13 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 741 andra personer (68%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 792 andra personer (68%) som har gjort quizet "FTX-ventilation – har du koll?"