Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 416 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 475 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Tyckte det här quizet var riktigt bra

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 915 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 920 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 075 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 859 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Skador vid trädgårdsarbete - räknas "jättetrött" som en skada?

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 705 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

T
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 267 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 373 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 757 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"
Det här blev ju inte så bra

EddieHansson
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 487 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 388 andra personer som har gjort quizet "Faror i trädgården"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.