5 858 läst ·
122 svar
6k läst
122 svar
Quiz: Är väggen bärande?
Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 4 041 andra personer (53%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 4 055 andra personer (53%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 6 522 andra personer (85%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 4 152 andra personer (53%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 6 729 andra personer (84%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 6 800 andra personer (84%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 6 812 andra personer (84%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 6 898 andra personer (84%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Svaret på första frågan enligt facit är direkt felaktigt.
Ytterväggar behöver inte alls vara bärande. Tvärtom, så är ofta ytterväggar på gavlarna inte bärande… dvs hälften av ytterväggarna på ett hus med sadeltak är inte bärande…
Svaret på första frågan enligt facit är direkt felaktigt.
Ytterväggar behöver inte alls vara bärande. Tvärtom, så är ofta ytterväggar på gavlarna inte bärande… dvs hälften av ytterväggarna på ett hus med sadeltak är inte bärande…
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Jag fick 4/8 rätt, vilket är bättre än 171 andra personer (2%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Trädgårdsfixare
· Stockholm
· 188 inlägg
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 7 055 andra personer (84%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 7 074 andra personer (84%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"