Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 373 andra personer (82%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 488 andra personer (80%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Gillade inte svarsalternativen på första frågan, det är väl ingen självklarhet att samtliga ytterväggar på ett småhus är bärande?

De ytterväggar som ligger längs takstolarna (oftast kortsidan) bidrar ju enbart till att stabilisera de tvärsgående ytterväggarna, de är ju inte bärande?

• Gilla
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 312 andra personer (47%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 603 andra personer (81%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Väggen är klar🤣

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 605 andra personer (81%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 353 andra personer (47%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 607 andra personer (81%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 526 andra personer (48%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 573 andra personer (49%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

4774
Jag fick 6/8 rätt, vilket är bättre än 252 andra personer (20%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Märks att jag inte har kunnat sova en blund pga fasansfull j...vla smärta 😡

boschkenta
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 1 072 andra personer (83%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 6/8 rätt, vilket är bättre än 302 andra personer (20%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer (83%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.