5 942 läst ·
171 svar
6k läst
171 svar
Quiz: Är du proffs på el?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 868 andra personer (66%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 924 andra personer (66%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 667 andra personer (37%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 010 andra personer (66%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 737 andra personer (37%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 103 andra personer (67%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (0%) som har gjort quizet "Är du proffs på el?"
Jag har bara svarat som en apa skulle ha gjort eftersom jag inte kan, inte bör kunna och absolut inte FÅR befatta mig med detta ämne utan behörighet. Jag tycker det är beklämmande att man får folk att tro att de är experter på el genom att svara på frågor som de ändå väljer att googla fram svaret på. Elektricitet är något som aldrig ska hanteras av någon annan än dem med korrekt behörighet eller inom deras paraply.
Jag har bara svarat som en apa skulle ha gjort eftersom jag inte kan, inte bör kunna och absolut inte FÅR befatta mig med detta ämne utan behörighet. Jag tycker det är beklämmande att man får folk att tro att de är experter på el genom att svara på frågor som de ändå väljer att googla fram svaret på. Elektricitet är något som aldrig ska hanteras av någon annan än dem med korrekt behörighet eller inom deras paraply.