Hej.
Funderat som faen.
Köpt
Luftvärmepump SC-JA2519
Denna är en nyhet, sitter en modul med wifi tecken på, följde med en dongel. Men var den ska sitta står det ej.
Kollat runt hela modulen inget hål att stoppa i dongeln i.
Kikat på youtube men den visar bara en långsmal modul, denna nya är fyrkantig med en liten grej med wifi tecken på, går inte att lossa denna synligt.
Tyvärr köpte man en wifi dongelpaket, kunde ju skrivit att denna ingår
Nån som har en aning vars dongeln ska sättas i?
Funderat som faen.
Köpt
Luftvärmepump SC-JA2519
Denna är en nyhet, sitter en modul med wifi tecken på, följde med en dongel. Men var den ska sitta står det ej.
Kollat runt hela modulen inget hål att stoppa i dongeln i.
Kikat på youtube men den visar bara en långsmal modul, denna nya är fyrkantig med en liten grej med wifi tecken på, går inte att lossa denna synligt.
Tyvärr köpte man en wifi dongelpaket, kunde ju skrivit att denna ingår
Nån som har en aning vars dongeln ska sättas i?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hallå!
Jag har hittat var jag ska sätta i modulen, men fattar inte vilken knapp man ska trycka på 7 gånger för att starta AP, hittade du det?
Jag har hittat var jag ska sätta i modulen, men fattar inte vilken knapp man ska trycka på 7 gånger för att starta AP, hittade du det?
Hejsan.P Patrikösterlen skrev:
Krångla massor men löste de igenom att klicka på knappen längst ner till höger. Person med en pil höger.
Äldre kontroller står det 88 på denna knapp.
Tappa 7 gånger sen dyker ap mode upp connecta med medföljande qr code, välj endast 2,4g wifinät
/Per.
Hej har du fått någon ordning på wifi dongeln ? Eller ligger den bara och skräpar ?K KnaZ skrev:Hej.
Funderat som faen.
Köpt
Luftvärmepump SC-JA2519
Denna är en nyhet, sitter en modul med wifi tecken på, följde med en dongel. Men var den ska sitta står det ej.
Kollat runt hela modulen inget hål att stoppa i dongeln i.
Kikat på youtube men den visar bara en långsmal modul, denna nya är fyrkantig med en liten grej med wifi tecken på, går inte att lossa denna synligt.
Tyvärr köpte man en wifi dongelpaket, kunde ju skrivit att denna ingår
Nån som har en aning vars dongeln ska sättas i?[bild]
Intresserad att köpa den om du vill sälja den,
Mvh Henrik "hoj_henke@hotmail.com"
Tja, tänkte försöka få liv här igen.
Har en likadan qlima. Kommer till AP mode. Men appen hittar inte värmepumpen. När jag skannar qr koden så står det "qr is illegal".
Och manuellt så hittar inte appen något.
Någon som haft detta bekymmer?
Har en likadan qlima. Kommer till AP mode. Men appen hittar inte värmepumpen. När jag skannar qr koden så står det "qr is illegal".
Och manuellt så hittar inte appen något.
Någon som haft detta bekymmer?
normalt men brukar att få igång en annan dag med en annan appM Maestrof skrev:
Jag lyckades koppla den till en annan app. Smartlife. Trots att det står att man ska använda appen nethome i manualen.useless skrev:
Jag har exakt samma problem. Lyckades du lösa det?M Maestrof skrev:
Klicka här för att svara