Hallå
Första gången på siten men ser att frekvensen är hög på inläggen så försöker
Håller på att renovera köket i en lgh från 40 talet och nu har vi rivit ut allt det gamla och mycket av putsen från väggarna har följt med , största avsaknaden är ca 50x50 cm och frågan är om jag skall spackla igen detta eller använda putsbruk eller ngt annat förslag ?
tack på Förhand
mvh
johan ??? ???