Hallå

Första gången på siten men ser att frekvensen är hög på inläggen så försöker

Håller på att renovera köket i en lgh från 40 talet och nu har vi rivit ut allt det gamla och mycket av putsen från väggarna har följt med , största avsaknaden är ca 50x50 cm och frågan är om jag skall spackla igen detta eller använda putsbruk eller ngt annat förslag ?

tack på Förhand
mvh
johan ??? ???
 
Gipsspackel är kanon. Blandas i vatten till lagom konsistens och torkar fort. Ett exempel är Ardex Ardumur 828. 12 kg kostar ca 200 kr i välsorterad färgaffär.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.