Hej kära stenhusvänner!
Vi är mycket intresserade av ett putsat stenhus från 1910 men har ingen erfarenhet alls av puts/stenhus... Skriv gärna någon kommentar om vad ni tycker om er outs och om det finns några risker/fallgropar när det gäller putsade hus som är så pass gamla!
MVH Johan o Lena
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.