Vi renoverade vårat badrum för 4 år sedan och är supermissnöjda. Vi lejade bort allt och det blev snet och vint med kaklet. Vi har fått tillbaka pengar men nu har vi ett badrum som ser för jäkligt ut. Vi har äntligen blivit sugna att renovera vårat badrum och ska göra detta själva eftersom vi vi gjorde vårat lilla badrum själv och det blev supersnyggt. Min man kallas för millimeter jocke så allt är super. Vi har letat efter kakel och antingen så har det utgått som vi verkligen skulle velat haft eller så finns det inget vi fstnade för.
Nu såg jag ett skit snyggt badrum i Allt om kök och bad och då hittade jag det badrum som jag kände så vill jag attmitt ska se ut. Det var med putsade väggar.
Min fråga är nu vad ska man ha för matreal bakom putsen är det likadant som när man kaklar? vad är det för färg man ska måla på väggen? Jag känner att jag måste veta allt. Väggarna bakom kaklet är betong.
Det ska vara vita väggar och golvet ska vara svarta kakelplattor och inredningen ska vara svart och vita.