Hej.
Vi går och funderar på att putsa vår mexitegel fasad till våren.
Är det någon här som gjort något liknande? Någon som har bra tips? En sida med info?
Alla tips och råd är välkomna.
MVH
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.