Har rivit gamla badrum och väggarna är av lättbetong ,väldigt ojämn .Ska putsa om allt och då blir en del kaklat en andra del målat.Vilket puts som passar bäst ? Prima innan eller hur ?Tack för hjälpen...
Husägare
· Nyköping
· 16 inlägg
Antar att det är försent men menar du ytong blå/vit så hade jag nätat och putsat med C-bruk första varvet sen gå på med c-bruk fin och tivit ytan och sedan målat i önskad kulörJ Jonas-bygg skrev:
Klicka här för att svara
