Hej,
Märkte nu när jag rörde mig ut på balkongen för första gången i år att putsen har blivit "fläckig" sedan i höstas. Det kan också vara så att jag bara inte lagt märke till det förrän nu, men därför tänkte jag dra en dubbelkoll här och se om det är något jag borde kolla upp! Är det normal att puts ser ut så som det gör i bilden jag bifogat? Det som väckte min oro var att nästan är lite koncentrerat runt el-uttaget vilket fick mig att tänkte att det kanske är någon otäthet där men samtidigt så är det spritt över resten av väggen med.