Hej. Jag är spekulant på ett hus i betong från 60talet. från början var fasaden putsad men den har senare tilläggsisolerat med cellplast och utanpå det fäst fasadskivor med krossad marmor.
Jag skulle vilja ha tillbaka orginal-utseendet på fasaden och undrar då om man kan lägga ny puts ovanpå fasadskivorna?
Nån här som är kunnig kring ämnet.