Det går väl bra att bygga hus över borrhål bara foderrör sticker upp ur betongplatta?! Tänk bara på att ha dörren i linje med borrhål så det går enkelt att dra ut slang/ pump ut. Ta plats för eventuell vattenfilter om det behövs i framtiden å något avlopp för ev backspolning av filter. Isolera ordenligt för billig uppvärmning. Det som måste till är att slang måste upp på toppen på foderröret