Jag har en nergrävd vattentank vid huset som samlar regnvatten från taket. Gjutjärnspumpen pajade och jag vill få upp vatten att vattna med så enkelt och billigt som möjligt.
Sughöjd max tre meter.
Skulle det gå med en länspump med handtag?
Vill helst slippa elpump.