Tänkte bygga igen en atrium gård mitt i huset och bygga ett litet mini hus uppe på vårat enplans hus.
Tänkte bygga "modernt". I den stilen som tak kanterna i gamla huset redan har. Alltså utan takutsprång.
Hur ser konstruktionen med luftspalt osv ut med denna "moderna" lösning?
Stommen skall bestå av:
Vägg: 45x170 + 45x45
Tak: 45x220
Stående kompositpanel.
Så här tänkte jag mig överkanten
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Liknande tillbyggnad med takutsprång
Någon som har någon erfarenhet?
