Någon som har färska erfarenheter av Provinshus eller Huscompagniet? Vi fundetar på att låta någon av dom bygga vårt hus.
 
Om du använder sökfunktionen här så hittar du många trådar som handlar om båda de företagen. Jag tycker mig komma ihåg att här finns en eller två trådar om huscompagniet med minst sagt missnöjda kunder, trådar som varit aktiva senaste halvåret. Så de får nog anses färska.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.