Vet inte om inlägget kommer på rätt plats nu

Men vi jagar med ljus o lykta efter de som har erfarenhet +/- av dessa larm.... Sökt i forumet men känner mig fortfarande inte torr på fötterna :-S

tips, idéer etc... Även OM vi kan hitta någon som reklamerat varor hos protexus/skandinaviska larm som kan berätta lite om bemötande etc vid problem.

MVH Anna
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.