Vet inte om inlägget kommer på rätt plats nu
Men vi jagar med ljus o lykta efter de som har erfarenhet +/- av dessa larm.... Sökt i forumet men känner mig fortfarande inte torr på fötterna :-S
tips, idéer etc... Även OM vi kan hitta någon som reklamerat varor hos protexus/skandinaviska larm som kan berätta lite om bemötande etc vid problem.
MVH Anna