Jaha .. då snurrar allt som elektrikerna programmerat. Men det är inte lätt att förstå när man kopplar in sin bärbara till centralen. Nån som vet om man kan typ gå nån kurs eller dylikt så man får lite koll på det ?

Försöker programmera en brytare (senso) för styrning av 7st spottar med dimmring .. jösses säger jag bara ???

Har ni programmerat några speciella funktioner osv i ert system, typ senario osv när man reser bort mm ? Vore kul och höra av er som kan det vad ni har gjort osv.

 
Synd att inga kurser verkar gå i Sthlm :(
 
Att programmera enkla funktioner som raka belysningsstyrningar ska inte vara svårt.
Se till att de senaste programmen används och så förutsätter det att anläggningen är riktigt dokumenterad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.