troligen har det satt, stod inget vatten där tidigare så fyll bara upp igen till tidigare nivå så borde du få avrinning. Annars väg av med lämpligt instrument och se om du kan skicka det åt något hållV vinklan skrev:
Tack Simon för tipsen. Regnar det mycket på sommaren tar det tid för gräsmattan att bli torr. Men just så här mycket vatten har det inte varit tidigare.S simonryfors skrev:
Nä men ni har mer vatten nu pga sättningarna i marken efter grävningen, oftast när man gräver på ej hårdgjorda ytor såsom gräsmattor så är packningen av materialet slatvat med eller så är materialet inte packbart/blött då låter man det sätta/packas den naturliga vägen under cirka 1 år.V vinklan skrev:
Klicka här för att svara
