28 988 läst ·
91 svar
29k läst
91 svar
Problem med navigering med Bakåt-knappen
Jag har inte bläddrat så mycket på det här forumet innan, men nu när jag gör det måste jag säga att detta är ett jättestort problem. Jag ska väl inte skylla byggahus för den sekunden det tar för en sida att dyka upp, men kombinerat med detta blir resultatet förfärligt. Man backar och backar och när det väl släpper så är man någon helt annanstans än man tänkte sig.
Jag har dessutom fått för mig att ju längre man stannar på en sida desto fler backningar krävs. Är det reklamuppdateringar som gör det?
Jag har dessutom fått för mig att ju längre man stannar på en sida desto fler backningar krävs. Är det reklamuppdateringar som gör det?
Fortfarande samma problem i Firefox 27, upplever inte problemet på andra sajter med Firefox och testar man Chrome så fungerar det bra på byggahus (men nu vill jag inte använda Chrome, så det är inget lösning)
Hade uppskattat om man kollat på problemet.
Hade uppskattat om man kollat på problemet.
Spännande detta.
Just detta problem dök upp för mig idag.
Och just nu kör jag på en helt ny dator (ja inte ny då, men som jag inte använt tidigare) med nyinstallerat win7 och firefox ESR 24.3.0
Jag började direkt att kolla i information och feedback, och hittade denna tråd.
Jag har inte detta problem i någon annan av de datorer jag ibland använder eller med BH-appen i telefonen.
Just detta problem dök upp för mig idag.
Och just nu kör jag på en helt ny dator (ja inte ny då, men som jag inte använt tidigare) med nyinstallerat win7 och firefox ESR 24.3.0
Jag började direkt att kolla i information och feedback, och hittade denna tråd.
Jag har inte detta problem i någon annan av de datorer jag ibland använder eller med BH-appen i telefonen.
Kan bara hålla med. Kör senaste Firefox på Vista/Win7, jag har drabbats av samma sak tidigare på detta forum men då har det fixats inom någon dag, men denna gången har det strulat bra länge.
Hade varit löst nu om ansvariga ens försökt så vi kanske inte skall ha så höga förhoppningar.
Hade varit löst nu om ansvariga ens försökt så vi kanske inte skall ha så höga förhoppningar.
Instämmeralfista skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi har tyvärr inte lyckats reproducera felet här hos oss. Men vi utser måndag till en Firefoxdag så då sitter vi med Firefox hela gänget så då vore det konstigt om det inte dök upp för någon av oss.
Administrator
· Skåne
· 8 666 inlägg
Jag vill tillägga att vi har varit kort om programmerare sedan januari. Johan har slutat och vi har anställt två nya, där Marcus Månsson har hunnit börja redan. Han håller som bäst på att sätta sig in i våra system, så snart börjar det hända grejor här. Ledsen för den dåliga supporten här i början på året.
hahalj
Husägare
· Västra Götaland
· 1 832 inlägg
hahalj
Husägare
- Västra Götaland
- 1 832 inlägg
Ja nu började jag undra lite hur du menar, men kollade lite och upptäckte (kanske samma sak som dig?) att det blir flera lika sidor i rad i historiken redan när jag går in i tråden i fråga, och då tar det sen så många klick att klicka tillbaka ut.
Va spejsigt .
Alltså, om jag kollar historiken direkt jag gått in i en tråd, finns bara just denna senaste sida i historiken så räcker et klick bakåt för att komma ut och tillbaka till sidan innan.
Men finns det tre instanser i rad av denna tråd så krävs det tre klick för att backa ut.
Va spejsigt .
Alltså, om jag kollar historiken direkt jag gått in i en tråd, finns bara just denna senaste sida i historiken så räcker et klick bakåt för att komma ut och tillbaka till sidan innan.
Men finns det tre instanser i rad av denna tråd så krävs det tre klick för att backa ut.
