28 988 läst ·
91 svar
29k läst
91 svar
Problem med navigering med Bakåt-knappen
Kan bekräfta att det är kvar - värre än någonsin! Jag kör Firefox 28.0.Jonas L 84 skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Har nu inaktiverat Clas Ohlson annonsen. Tack för att ni säger till.
Administrator
· Skåne
· 8 666 inlägg
Tack för felrapporten. Ser nu att både Citera och Svara länkarna slutat fungera som de ska. Fixar imorgon. /Per
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag har slutat använda bakåtknappen genom att klicka. Markera bakåtknappen, dra nedåt med vänstra musknappen intryckt och välj vilken tidigare sida du vill gå till. Mycket enklare, svårast är att lära om.quattro1 skrev:
Mozilla Firefox
Medlem
· Västra Götaland
· 3 535 inlägg
Jag har senaste firefox, det fungerar fint på alla sidor men inte byggahus, måste klicka 3-4 ggr bakåt. Har varit så hela året. Helt omöjligt att navigera in/ut i inläggen. Har inaktiverat bildhämtning från siten, då behöver man bara klicka 2 ggr bakåt...super..
*bump*
Är detta problem något som jobbas på fortfarande, eller har ni gett upp och tänker låta det vara såhär i all framtid?
Eller kan det vara så att ni upplever felet som fixat?
Det gör i alla fall inte jag, nyss fick jag en fin serie på 7 st :eek: laddningar av samma sida = sju tryck på bakåt-knappen. Hände mig häromdagen också (7st), igår, förrgår något.
Varje dag, men dock inte för varje tråd man går in i, så blir det 2-3 tryck för att komma bakåt.
Periodvis "löser" jag detta med att inte alls använda bakåt-knappen vid surfande på BH.
Är detta problem något som jobbas på fortfarande, eller har ni gett upp och tänker låta det vara såhär i all framtid?
Eller kan det vara så att ni upplever felet som fixat?
Det gör i alla fall inte jag, nyss fick jag en fin serie på 7 st :eek: laddningar av samma sida = sju tryck på bakåt-knappen. Hände mig häromdagen också (7st), igår, förrgår något.
Varje dag, men dock inte för varje tråd man går in i, så blir det 2-3 tryck för att komma bakåt.
Periodvis "löser" jag detta med att inte alls använda bakåt-knappen vid surfande på BH.
Medlem
· Stockholm
· 4 631 inlägg
Samma här.
Jag har haft kompetentare folk än mig hemma (vilket inte är så svårt), rensat datorn och kontrollerat virusskydd utan att hitta några problem eller orsak till att BH ska strula på detta vis som det gör.
Denna och i viss mån Transportstyrelsen är de enda sidor som strular för mig.
Bakåtknappen är bara att glömma, jag undviker att läsa vissa saker och letar bara upp de intressantaste trådarna för att minimera strulet.
Det börjar kännas som livet i allmänhet, mycket suger och jag backar inte bakåt...............
Jag vill också ställa frågan: Upplever ni att problemet är permanent åtgärdat?
Jag har haft kompetentare folk än mig hemma (vilket inte är så svårt), rensat datorn och kontrollerat virusskydd utan att hitta några problem eller orsak till att BH ska strula på detta vis som det gör.
Denna och i viss mån Transportstyrelsen är de enda sidor som strular för mig.
Bakåtknappen är bara att glömma, jag undviker att läsa vissa saker och letar bara upp de intressantaste trådarna för att minimera strulet.
Det börjar kännas som livet i allmänhet, mycket suger och jag backar inte bakåt...............
Jag vill också ställa frågan: Upplever ni att problemet är permanent åtgärdat?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nej, vi upplever inte att felet är åtgärdat och vi har inte glömt bort.
