Tjo
Har ett problem med mitt nya Mobila bredband via Tele2. Har pratat med kundtjänsten flera gånger och dom har inte kommit med något bra svar som har funkat.
Datorn är i stort sätt ny och va inga problem alls i min gamla lägenhet. Har flyttat till hus nu och tanken va att jag skulle ha mobilt bredband innan dom dra om fibern.
Saken är att Wi-Fi funkar till mobilerna och tvn. Men så fort jag startar upp min stationära dator (den använder jag nätverkskabel till) och ska ladda ner så försvinner allt internet, men routern visar inga tecken på att något skulle va konstigt. Man kommer inte ut på internet på någon annan enhet förens jag startar om routern.
(Har kollat så nätverkskabeln inte är kass)