Hej!

Har ett litet problem. Det är så att en borr har "fastnat" i skruvdragaren. Efter att ha tagit flera hål i plåtreglar så satt den helt enkelt fast.
Behöver använda dragaren redan imorgon måndag så är i behov av tips på hur jag ska få bort den förbannade borren.

Tack på förhand
 
Menar du att du inte kan lossa chucken?

Testa i så fall med att knacka lite på chucken med något hårt föremål.
 
skalman1 skrev:
Menar du att du inte kan lossa chucken?

Testa i så fall med att knacka lite på chucken med något hårt föremål.
Ja precis, det är chucken som fastnat.

Vaddå slå? Med en hammare typ eller?
 
skalman1 skrev:
Menar du att du inte kan lossa chucken?

Testa i så fall med att knacka lite på chucken med något hårt föremål.
Det funkade! tack som fan
 
Kul att det löste sig. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.