Bumpar upp denna tråden lite.
Rider hyveln har länge legat i en låda och jag har under tiden skaffat några begagnade stanley hyvlar istället. Idag tog jag fram Rider hyveln och tittade lite på den igen. Gjorde ett nytt försök men kunde ganska snabbt konstatera att den inte duger och blev förpassad till skrotbingen. Men jag har alltid gillat hur den kändes i handen och handtagen passar min hand riktigt bra. Så jag provade att byta handtag från rider och satte dom på min stanley no 4 istället.
Så man kan säga att jag äntligen fått användning av den dåliga hyveln.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder