Hej.
Jag har problem med att få upp värmen på mina golv.
Någon här som har samma typ av termostat?
Och finns det något jag kan kontrollera i skåpet?
Det är bara de två längst till höger som rör sig upp och ner….
tacksam för hjälp!
/Mattias
Jag har problem med att få upp värmen på mina golv.
Någon här som har samma typ av termostat?
Och finns det något jag kan kontrollera i skåpet?
Det är bara de två längst till höger som rör sig upp och ner….
tacksam för hjälp!
/Mattias
Om ställdon 1-4 inte rör sig även med termostaterna högt ställda så är de trasiga eller så har ventil-"piggen" fastnat.
Plocka bort ställdonen och motionera ventilen manuellt. Du kan lämna de avplockade så du får upp värmen, sedan kan du börja kolla vad som är trasigt.
Plocka bort ställdonen och motionera ventilen manuellt. Du kan lämna de avplockade så du får upp värmen, sedan kan du börja kolla vad som är trasigt.
Tack!J Jaif skrev:
Spelar det någon roll var i rummen som termostaterna sitter?
Klicka här för att svara

