Du får säga som en urgammal tant jag känner :
- det är så bra att man börjar se sämre för då behöver
man inte dammsuga lika ofta !!
- det är så bra att man börjar se sämre för då behöver
man inte dammsuga lika ofta !!
Klicka här för att svara
