Hej. Jag har precis byggt kåpan över spisen. Jag har tänkt kaklat väggen mot vedspisen. Min fråga är. Ska jag kakla vinkeln till höger om ved spisen med eller ska jag måla den vit som putsen sen. Jag känner att jag har problem att få ihop snutten på vägg gaveln. Jag hade en tanke att sätta vinkel list på hörnen men eftersom det sitter bröstpanel på andra sidan blir det svårt att ha det med tanke på att det bygger ut ca 13mm. Jag kan tillägga att jag köpt huset under pågående renovering av kök. Så jag hade gjort annat från början. Men jag är en glad amatör så jag behöver tips på hur jag ska göra för å få den snygg.
Tacksam för svar
Tacksam för svar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vill du ha kvar bröstpanelen?
Såga bort någon CM på bröstpanelens kant Och sätt bröstlist vertikalt.
Kanske flytta in det längre så hörnlist får plats.
Såga bort någon CM på bröstpanelens kant Och sätt bröstlist vertikalt.
Kanske flytta in det längre så hörnlist får plats.
Ja det sitter bröstpanel i hela köket så jag orkar inte riva och göra om allting. Ja det är ett alternativ. Men känns lite som att det blir list på list eller?
Klicka här för att svara



