Hej,
Har anlitat en målarfirma för att måla om vårt hus byggt 1964. Jag tror det ligger 2-3 lager annan färg under den senaste. Jag har litat helt på att målarna vet vad de gör. Nu när det börjat svalna lite ute så ser det ut såhär på många ställen av huset.
Vad är era gissningar att detta beror på?
Den sista färgen är Alcro Bestå.
Tacksam för er input
Målarna kommer tillbaka under veckan och tittar mer och förhoppningsvis kan åtgärda detta (min känsla är dock att detta, förr eller senare, kommer bli i många flera skarvar i panelen).
Bilder:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder