Har en pump för bevattning som jag tar in varje vinter. I år när den skall sättas ihop så är det en av PRk kopplingarna som är
Otät. Är PEM slang 32mm. Trycker i botten som vanligt och drar åt plastring i botten, men kan bara dra ut slangen.
vad kan ha hänt? Går det att fixa?
Eller behöver jag en ny slang eller koppling?