har lagt några rheizinktak i stockholm... inte att rekommondera i sverige faktiskt... ska ju vara väldigt bra säger leverantörer och försäljare men de tål nog inte riktigt vårat klimat. funkar nog alldeles ypperligt i tyskland och kontinenten men här spricker det alldeles för lätt... Det rör sig mycket vid temperaturförändringar... har för mig att inköpspriset var de tredubbla... sen är den omständigare att bearbeta trots sin mjukhet... (i rätt temp)