Japp dom har 100% rabbat. Skämt åt sido, ja dom har rabbat på grejorna, det kan du med få om du ska köpa lite kvantiter, beijers är inte intresserade av små kunder om dom inte kan få hutlöst betalt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.