968 läst ·
5 svar
968 läst
5 svar
Priskollen från Fortum
Fick igår ”erbjudande ” att teckna Priskollen. Någon som har tecknat detta, för och nackdelar??
Tycker det är rejält skumt att man måste teckna och signera avtalet innan man får reda på hur mycket man ska betala i KWh. Framförde att det liknade rena bondfångeriet, men det ville han inte gå med på. Man har ju ångerrätt,men en jädra massa mer jobb om du ska ångra.
Iaf lyckades jag klämma ur killen vad kWh kostade igår och det var 136/kwh. Tjänsten kostar 59kr/mån.
Åsikter om detta?
Tycker det är rejält skumt att man måste teckna och signera avtalet innan man får reda på hur mycket man ska betala i KWh. Framförde att det liknade rena bondfångeriet, men det ville han inte gå med på. Man har ju ångerrätt,men en jädra massa mer jobb om du ska ångra.
Iaf lyckades jag klämma ur killen vad kWh kostade igår och det var 136/kwh. Tjänsten kostar 59kr/mån.
Åsikter om detta?
Vad är det som kostar 136 öre per kWh, fast avtal? Hur länge?
Jag tycker att det är bättre att själv söka, då vet man med en gång vad det kostar. En snabb sökning på elpriskollen.se ger att ett 1 års fastprisavtal skulle kosta 133,28 öre/kWh.
Jag tycker att det är bättre att själv söka, då vet man med en gång vad det kostar. En snabb sökning på elpriskollen.se ger att ett 1 års fastprisavtal skulle kosta 133,28 öre/kWh.
Fast avtal som binds en månad i taget. Men som sagt man får inte reda på kostnad förrän man signerat avtalet. Hur ska man då kunna veta? Hokus Pokus!R roli skrev:
Om nån måste ha telefons’ljare för en produktO OP18 skrev:Fick igår ”erbjudande ” att teckna Priskollen. Någon som har tecknat detta, för och nackdelar??
Åsikter om detta?
Då är den aldrig prisvärd
Klicka här för att svara