9 279 läst ·
7 svar
9k läst
7 svar
Pris på takstolar till sadeltak för garagebygge
Hej,
Har precis hittat detta eminenta forum och tänkte passa på att ställa en fråga.
Jag funderar på att bygga ett dubbelgarage och håller på att göra en ungefärlig kalkyl.
Jag undrar om någon har ett cirka pris på en takstol modell sadeltak?
Längden skall vara 6500 och cirka 22 graders lutning.
Om någon har koll på priser både i vanligt trä eller i limträ är jag tacksam.
Har precis hittat detta eminenta forum och tänkte passa på att ställa en fråga.
Jag funderar på att bygga ett dubbelgarage och håller på att göra en ungefärlig kalkyl.
Jag undrar om någon har ett cirka pris på en takstol modell sadeltak?
Längden skall vara 6500 och cirka 22 graders lutning.
Om någon har koll på priser både i vanligt trä eller i limträ är jag tacksam.
när jag gjorde en marknadsundersökning var nässjö takstolsfabrik billigast... fast jag åkte på att göra dem själv ändå för hela j**la sverige tar ju semester i juli.
Kolla mrf NST för de ger dej pris enkelt.
Kolla mrf NST för de ger dej pris enkelt.
bitab har en takstolsfabrik ca 5 mil från mig.
Jag köpte 7st takstolar av en sort och 11 st av en större modell. Fraktkostnad 2000kr och de kan även ombesörja lyft, jag var tyvärr inte färdig för lyft vid leverans, så vid ett senare tillfälle fick bli en snäll kamrat med timmerbil (kostade en sjuttis).
Jag köpte 7st takstolar av en sort och 11 st av en större modell. Fraktkostnad 2000kr och de kan även ombesörja lyft, jag var tyvärr inte färdig för lyft vid leverans, så vid ett senare tillfälle fick bli en snäll kamrat med timmerbil (kostade en sjuttis).
Vet inte riktigt var du bor men prova att kontakta Åbytorps såg
www.abytorpssag.se
De har alltid varit konkurrensfraftiga på takstolar som för övrigt är deras huvudinriktning
Thomas
De har för övrigt lev gjutfomar till bla annat Öresundbron och kvarnbron i Stockholm
www.abytorpssag.se
De har alltid varit konkurrensfraftiga på takstolar som för övrigt är deras huvudinriktning
Thomas
De har för övrigt lev gjutfomar till bla annat Öresundbron och kvarnbron i Stockholm
Klicka här för att svara