Tja.
Mina plattsättare sa att de skulle kunna köpa in allt som behövs för komplett tätskickt till mina 3 badrum, 2 mindre och ett lite större, och till min tvättstuga.

Med deras rabatter skulle de hamna på 20 000:- med allt.

Har skrivit ner allt de behövde på ett papper hemma som jag kan skriva ut senare idag, men 20000:-, ett komplett tätskickt, för 3 badrum och en tvättstuga, låter det rimligt eller ska man handla in allt själv till de?

Man är ju så jäkla dålig på sånt, så man vet ju inte vad som är bäst. De skulle använda märket LIP.

Det låter rimligt för tre badrum och tvättstuga. Betalade runt 7-8000 för Kiiltos tätskiktssystem till ett badrum och tvättstuga, på Bauhaus med viss rabatt (tror det var 15% kampanj på alla badrumsgrejer).

Det låter som ett bra pris. Vill minnas att jag handlade för 7 000 till vårt badrumsbygge (12 kvm) för 9 år sedan. Billig nätbutik.

En sak du bör kolla för att undvika tråkiga överaskningar är om flytspackel är med. Det är ju inte en del av det faktiska tätskiktet, men en avsevärd kostnad. Jag gissar att det inte ingår i kalkylen nu.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.