Jag skulle vilja ha reda på priset på levererad betong
ink slangbil.

/Johan
 
Slangbil? pumpbil kanske... betong ligger på runt 2000 spänn kubiken.... Pumpbilen på kanske 1500 i timmen om det räcker... Sedan måste det beställas ca en halvkubik extra betong om du kör pump. Det ligger kvar i pumpen...
 
2000:- för betong?
torde väll ligga på 1000:-
 
Jag betalade 11800+m för 9,5m3 hemkört och lossat med ränna

Vinterpris Öst, Betongindustri:

Vibreringsfri C35/45 16 1053kr+m/m3,
körtillägg 26-30km 80kr+m/m3,
hydraulränna 50kr+m/m3,
lossningstid 12kr+m/min

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.