K kpjp19433 #1 Medlem · 1 inlägg 26 dec 2004 17:44 kpjp19433 Medlem 1 inlägg 26 dec 2004 17:44 #1 Jag skulle vilja ha reda på priset på levererad betong ink slangbil. /Johan
Z zankan #2 Medlem · 1 432 inlägg 27 dec 2004 09:44 zankan Medlem 1 432 inlägg 27 dec 2004 09:44 #2 Slangbil? pumpbil kanske... betong ligger på runt 2000 spänn kubiken.... Pumpbilen på kanske 1500 i timmen om det räcker... Sedan måste det beställas ca en halvkubik extra betong om du kör pump. Det ligger kvar i pumpen...
Slangbil? pumpbil kanske... betong ligger på runt 2000 spänn kubiken.... Pumpbilen på kanske 1500 i timmen om det räcker... Sedan måste det beställas ca en halvkubik extra betong om du kör pump. Det ligger kvar i pumpen...
E ecke #3 Medlem · 172 inlägg 28 dec 2004 13:32 ecke Medlem 172 inlägg 28 dec 2004 13:32 #3 2000:- för betong? torde väll ligga på 1000:-
C cosworth #4 Medlem · 20 inlägg 5 jan 2005 11:55 cosworth Medlem 20 inlägg 5 jan 2005 11:55 #4 Jag betalade 11800+m för 9,5m3 hemkört och lossat med ränna Vinterpris Öst, Betongindustri: Vibreringsfri C35/45 16 1053kr+m/m3, körtillägg 26-30km 80kr+m/m3, hydraulränna 50kr+m/m3, lossningstid 12kr+m/min
Jag betalade 11800+m för 9,5m3 hemkört och lossat med ränna Vinterpris Öst, Betongindustri: Vibreringsfri C35/45 16 1053kr+m/m3, körtillägg 26-30km 80kr+m/m3, hydraulränna 50kr+m/m3, lossningstid 12kr+m/min