Hej! Jag har kollat med ett Elbolag om lite el jobb. Det som ska göras är att koppla in två taklampor och en vägglampa, installera ett eluttag på utsidan av huset samt koppla in en enkel dimmer Swish på en led neonskylt.
Bolaget jag kontaktade sa att de tar 2580 kr för de två första timmarna inklusive framkörning därefter 660kr/h efter rot. Jag frågade hur lång tid jobbet skulle ta, så fick jag ett svar på 2-3h. Dessutom tillkommer det materialkostnader lckså.
Min fråga är ifall det går på 2-3h för ett sånt här jobb samt om priset är rimligt. Låter lite dyrt, men jag är ny husägare och vet inte vad det riktigt kostar. Jag bor i Stockholmstrakten om det har betydelse.
Mvh