Hej på er!
När man går in i några olika så att säga kakelrelaterade butiker så får man lite olika svar med primerns vara eller inte vara när man ska kakla på gipsskiva i ett kök. Vissa hävdar dessutom att man kan köra ett tätskikt istället då detta är billigare än primern men ger samma resultat=få bort "suget" från pappen.
Så får höra nu, give me your best..;)
Patrik
 
Det är vettigt att köra primer, men inte alltid nödvändigt. Det skadar dock aldrig, så jag tycker att man alltid ska göra det. En flaska primer kostar under hundringen, och är garanterat billigare än tätskikt (men om man nu råkar ha en halv hink tätskikt över så fungerar det precis lika bra).
 
Jag hade hoppats på det. Det är precis så att jag har lite tätskikt över..Tack för hjälpen!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.