Behöver dra kabel till skåpet för div batteriladdare mm. Någon som vet var man kan hämta spänning på ett smidigt sätt. På batteriets pluspol sitter en stor anordning, finns det något ledigt där? Det verkar trångt att koppla direkt på polen.
Det finns en anslutningspunkt i motorrummet för startkablar, kan man komma åt den matningen på något sätt?
Finns kanske någon här som jobbar med dessa bilar - om man ber verkstaden fixa detta, hur gör dom?

Bosse
 
Hej!

När jag koppla in X-ljus på en primastar så använde jag plusen från anslutningen till startkabeln. Hängde bara på kabeln på en av skruvarna bakom. Glöm inte säkring.

/ Andreas
 
Tack för tipset. Ska titta under huven.
Bosse
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.