Behöver dra kabel till skåpet för div batteriladdare mm. Någon som vet var man kan hämta spänning på ett smidigt sätt. På batteriets pluspol sitter en stor anordning, finns det något ledigt där? Det verkar trångt att koppla direkt på polen.
Det finns en anslutningspunkt i motorrummet för startkablar, kan man komma åt den matningen på något sätt?
Finns kanske någon här som jobbar med dessa bilar - om man ber verkstaden fixa detta, hur gör dom?
Bosse