Ska installera nytt vattenlås under vasken men hakar upp mig på steget där jag ska såga i röret. För mig står det att oavsett om det är 150-210mm eller 210-320 mm så ska jag kapa 60 mm. Eller jag otur när jag tänker?
/Johan
/Johan
Tack för svaren, inser nu att jag glömde svara. Jag kapade inga av rören och det passade bra och läcker ingenstans.
hade även en VVS-are här häromdagen för att fixa en strulande läckande kran, och han hade inga anmärkningar på vattenlåset.
kanske övertolkade ritningarna bara helt enkelt. Tack för snabba svar!
hade även en VVS-are här häromdagen för att fixa en strulande läckande kran, och han hade inga anmärkningar på vattenlåset.
kanske övertolkade ritningarna bara helt enkelt. Tack för snabba svar!
Klicka här för att svara

