13th Marine #16 Kan själv! · Trelleborg · 19 583 inlägg 8 mar 22:12 13th Marine Kan själv! Trelleborg 19 583 inlägg 8 mar 22:12 #16 Cirkpump på köldbärarsidan bör innebära att pumpen får in för lite värme och då löser på lågtryckspressostat. Jag håller med användaren med det passande namnet @växelventil om att det nog är växelventilen.
Cirkpump på köldbärarsidan bör innebära att pumpen får in för lite värme och då löser på lågtryckspressostat. Jag håller med användaren med det passande namnet @växelventil om att det nog är växelventilen.
A A.Barman #17 Medlem · 85 inlägg 9 mar 19:40 A.Barman Medlem 85 inlägg 9 mar 19:40 #17 13th Marine skrev: Cirkpump på köldbärarsidan bör innebära att pumpen får in för lite värme och då löser på lågtryckspressostat. Jag håller med användaren med det passande namnet @växelventil om att det nog är växelventilen. Möjligt att det var lågtryck min larmade för, är gammal o glömsk numera...sorry
13th Marine skrev: Cirkpump på köldbärarsidan bör innebära att pumpen får in för lite värme och då löser på lågtryckspressostat. Jag håller med användaren med det passande namnet @växelventil om att det nog är växelventilen. Möjligt att det var lågtryck min larmade för, är gammal o glömsk numera...sorry