Hej, är det någon som vet hur man ansluter till PowerMax+ med remoteprogrammet. Har ett larm med tillgång till alla inställningar och när jag ringer upp börjar dom prata med varandra men sen får jag felmeddelande 32851 och 32837. Går inte att ansluta till panelen. Man får ju ange kod på ett ställe och där har jag angivit min kod för fjärrstyrning. Kan ringa upp modemet från t.ex mobilen, logga in och fjärrstyra men inte logga in med Remote Programmet som sagt var.....
Är det någon som har lyckats logga in via telefonmodem?