Har precis fått hem ovanstående larm (från England http://www.securitywarehouse.co.uk)
Får inte riktigt till det med programmeringen av dörrkontakter.
Har 2 dörrbrytare, en som sitter vid huvudentré (ingångs fördröjning) och en i garageporten.
Garaget är en fristående byggnad där jag vill ha skalskydd på (hemmaläge aktiverat) men vad jag förstår blir entrédörren ochså skalskyddad om man har ingångsfördröjning.
Helst av allt vill jag inte ha entrédörren med i skalskyddet ( i hemmaläge)

Hur göra? Fullt larmskydd (borta) men ska ändå hinna ta ut bilen och även få in bilen i garaget när jag kommer hem utan att behöva gå in först. Är ända lösningen via fjärrkontroll eller extra kodpanel i garaget?
Tips på programmering tacksam
 
du kan ej ta bort den fördröjda dörren från skalskyddet. du kan ta garageporten som skalpasser och en längre utpasseringstid, under denna tiden kan du då göra vad du vill i garaget. själv hade ja köpt en 2-vägs panel i garaget, det är grymt. jobbat ett par år med detta larmet, har du akuta frågor kan du adda IFKnordmark1@hotmail.com på msn så hjälper jag dig vettu.

ciao
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.