Har precis fått hem ovanstående larm (från England
http://www.securitywarehouse.co.uk)
Får inte riktigt till det med programmeringen av dörrkontakter.
Har 2 dörrbrytare, en som sitter vid huvudentré (ingångs fördröjning) och en i garageporten.
Garaget är en fristående byggnad där jag vill ha skalskydd på (hemmaläge aktiverat) men vad jag förstår blir entrédörren ochså skalskyddad om man har ingångsfördröjning.
Helst av allt vill jag inte ha entrédörren med i skalskyddet ( i hemmaläge)
Hur göra? Fullt larmskydd (borta) men ska ändå hinna ta ut bilen och även få in bilen i garaget när jag kommer hem utan att behöva gå in först. Är ända lösningen via fjärrkontroll eller extra kodpanel i garaget?
Tips på programmering tacksam