Nu är hantverkarna klara med vårt badrum. Det var en fuktskada som delvis täcktes av försäkringen så vi har haft en auktoriserad firma som samarbetar med försäkringsbolaget som har skött om och koordinerat alla hantverkare som underleverantörer.

Allt har gått bra och smidigt, även om vi ännu inte fått slutfakturan. Jag kanske ångrar mig när vi får den. =)


I vilket fall, vår sista mailkonversation avslutar vår kontaktperson på den ansvariga firman med "skicka gärna ett vykort"....

Vad betyder det? Är det kutym att man skickar ett vykort som tack för hjälpen om man är nöjd? Är det isåfall vilket kort som helst eller förmodligen ett kort på badrummet... ? Är det här något man borde känna till?
:confused:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.