4 760 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
Portabel luftvärmepump, för kall och varm luft.
Hej. Jag tänkta införskaffa mig en portabel luftvärmepump.
På andra våningen bor den yngste grabben, där blir varmt som satan, vill kunna kyla på sommaren.
På vår inglasade altan (kanalplast 50, isolerat golv mm) finns ingen uppvärmningskälla och jag tänkte få slippa fruns blommor i garaget i år, behöver frostfritt...
Drömscenariot är en portabel luft/luft att använda på båda platserna, kan tillägga att jag hade tänk att att sätta upp en presenning runt blommorna så jag får ett litet ``rum´´ att hålla frostfritt till blommorna.
Tips, idéer, tankar ?
På andra våningen bor den yngste grabben, där blir varmt som satan, vill kunna kyla på sommaren.
På vår inglasade altan (kanalplast 50, isolerat golv mm) finns ingen uppvärmningskälla och jag tänkte få slippa fruns blommor i garaget i år, behöver frostfritt...
Drömscenariot är en portabel luft/luft att använda på båda platserna, kan tillägga att jag hade tänk att att sätta upp en presenning runt blommorna så jag får ett litet ``rum´´ att hålla frostfritt till blommorna.
Tips, idéer, tankar ?
Klicka här för att svara
