Hej!
Funderar på att bygga ett Attefallshus på baksidan på tomten. Kom över lite spännande husbyggnadsteknik från Frankrike: http://www.popup-house.com/

Är det någon som erfarenhet om sådana byggnader, tankar och idér? För det ser väldigt spännande ut. Går det ihuvudtaget att köpa så stora XPS block i Sverige?
 
  • Gilla
tynell
  • Laddar…
Riktigt fränt!
 
J jnorr skrev:
Hej!
Funderar på att bygga ett Attefallshus på baksidan på tomten. Kom över lite spännande husbyggnadsteknik från Frankrike: [länk]

Är det någon som erfarenhet om sådana byggnader, tankar och idér? För det ser väldigt spännande ut. Går det ihuvudtaget att köpa så stora XPS block i Sverige?
Dem använder grafit EPS. Man kan köpa hela konceptet genom basic board industries i Vellinge info@basicboard.se
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.