375 läst ·
6 svar
375 läst
6 svar
Altantvätt sc300 från husqvarna
Hej!
Går i tankarna om att köpa ett munstycke till min husqvarna högtryckstvätt för att tvätta trallen hemma. Denna:
https://www.husqvarna.com/se/tillbe...ttar/altantvatt-sc300/?utm_source=chatgpt.com
Har någon här inne som har den eller liknande och tvättar trallen med? Känns lite oklart om man ska köra den rakt på trädet eller om man ska kasta ut ex linoljesåpa.
Kör med linoljesåpa nu och gör det för hand, men med trall både fram och bak på huset vore det behändigt med något som en sc300 såvida det inte skadar trädet..
Tack på förhand! /Christian
Går i tankarna om att köpa ett munstycke till min husqvarna högtryckstvätt för att tvätta trallen hemma. Denna:
https://www.husqvarna.com/se/tillbe...ttar/altantvatt-sc300/?utm_source=chatgpt.com
Har någon här inne som har den eller liknande och tvättar trallen med? Känns lite oklart om man ska köra den rakt på trädet eller om man ska kasta ut ex linoljesåpa.
Kör med linoljesåpa nu och gör det för hand, men med trall både fram och bak på huset vore det behändigt med något som en sc300 såvida det inte skadar trädet..
Produkter som diskuteras: "linoljesåpa"
Linoljesåpa 5 liter Gysinge
Naturligt rengöringsmedel
445 kr inkl moms
Läs mer
Bump.K Kickzor skrev:Hej!
[länk]
Ingen som har en sån eller liknande?
Jag har en likadan altantvätt från Nilfisk som jag använt de senaste 5 åren med enbart rimligt vattentryck från högtryckstvätten. Innan dess tvättade jag altanen manuellt med borste och algmedel under 30 år. Nu är det dags att byta trallbrädorna. Jag har varit nöjd med resultatet men 5år med maskin är inte så mycket jämfört med tiden med manuell tvätt.K Kickzor skrev:
Det var tråkigt att höra... Kikat på sån kärcher och en kompis är hyfsat nöjd med sin. Beställde en sc300 ändå nu så får testa mig fram lite, men hade varit tryggare med en full recension från någon med erfarenhetM Matiost skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden