Poolen står ganska nära huset och där har jag ett ganska platt plåttak i söderläge. En första tanke var att koppla på typ 50 meter slang som får ligga där upp på taket. Det är ju dock typ 3-4 meter upp, orkar dessa pumpa upp vattnet så högt? Vilken typ av slang?
Om det går att pumpa upp vattnet så är kanske något liknande en bra lösning. https://www.jula.se/catalog/fritid/pool-och-bad/pooltillbehor/pool-uppvarmning/poolvarmare-003780/